MINIOLIMPÍADA

 Adreçada als nens i nenes que  realitzen els cursos compresos entre P3 (nascuts al 2008) i 6è de Primària (nascuts al 2000), la Miniolimpíada Infantil és una activitat tradicional i arrelada, que organitza el Consell Esportiu de l’Alta Ribagorça i que inclou proves originals que fan les delícies dels participants.

Consta de tres tipus de proves diferents:

Prova de velocitat: És tracta d’una cursa atlètica tradicional, d’una distància que va entre els 40 i 60 metres, en funció del grup d’edat.

Veloenfanga’t Cursa: És una prova original i divertida, que barreja el cros amb obstacles poc convencionals, divertits, atractius i sorprenents.

Miniduatló: Cal estar preparat per viure l’emocionant experiència del miniduatló, per tal de realitzar una cursa a peu i seguidament un circuit amb bici que configura un divertit recorregut.

Paral.lelament, a la part central del camp de futbol es troba l’Espai Lúdic, una àmplia oferta d’activitats lúdiques i esportives per a completar la jornada.  

Galeria d'imatges Veure la galeria complerta

© Ajuntament del Pont de Suert
25520 El Pont de Suert ,Lleida | Telf. 973 690 005 | Fax. 973 690 293 | Email. ajuntament@elpontdesuert.cat